HELLO !


asalamualaikum. hey all !!

woaaa ari nie saya rasa penat gila . tadi di sekolah ada exam . saya tak sempat nak buat masa exam bahasa malaysia . 1jam nak jawab semua soalan ? saya perlukan 2jam tahu ! hmmmm . biarlah perkara dah jadi kan . lepas tu exam sivik pula , tu confirm memang saya boleh buat la . senang kan ? haha . after rehat ada exam sains pula . objektif + subjektif . awak semua tahu , saya buat untuk yang soalan objektif saja . haha . kenapa lah saya ta jawab semua kan ? ish.. ish.. ish... badan saya rasa lemah sangat kat sekolah tadi . lepas jawab soalan objektif , saya terus tidur . soalan subjektif sikit pun saya ta sentuh . hihi . apa nak jadi lah kan . penat sangat . muka saya agak pucat masa balik sekolah tadi . 

tapi bila sampai rumah tak ada pula rasa nak tido . hehe . asik sebok melayan internet je . today , saya ta mesej hubby saya dari balik sekolah until 8.00p.m . hubby saya ada kelas & lepas abis kelas dia  kerja patime . saya suka kalau dia berdikari macam nie tak ada la dia buang masa sangat kan . at least dapat jugak duit kan kan kan ? aish rindu laa kalau ta mesej . hmmmm . tunggu aje laa dia mesej . setia menunggu ! ceh ! hahaha :p
P/S : penat sangat hari nie na rehat dulu . hubby keje tu jangan nakal nakal ye . iloveyou .

No comments:

Post a Comment