OUH MACAM NIE "BLOCKQUOTE" !


 wahahahahaha ! happy nyeee saya . sebab saya baru je belajar buat "blockquote" ! ish.. ish.. ish... lambat nye si tieya nie belajar ye . orang lain mesti dah lama tahu kan . saya je yang lewat . hihi . apa itu blockquote ? mari saya tunjuk sikit . sharing is caring rite?

ha nie la blockquote ! de kotak comel with background . comel kan . hahaha . soryy laa baru nak tahu . tapi kan saya masih cari tutorial bila mouse menyentuh kotak comel nie backgroung akan bertukar . ish macam mana eh ? ta jumpa lagi larh .. ta pe lha usaha . cayok cayok !

WHERE'S MY HUBBY ?



awak semua nampak tak hubby saya ? dia pergi mana yee ? seharian tak mesej dia . semalam dia cakap ta da kredit . alaaaa ta boleh la ta mesej dia . rindu sangat . ta mesej rasa macam jauh je . 

P/S TO HUBBY : hubby .. hubby .. hubby mesej la bby . rindu tahu ! cepat cepat la topup . selalu macam nie mesej macam biasa kan . bby tunggu bie tau . iloveyouuu ! muahmuah 

No comments:

Post a Comment