TA LARAT !


hey asalamualaikum 

hari nie ta larat sangat na jawab exam bahasa inggeris , sejarah & mathematic . saket perut laa . tak dapat na concentrated ! BI ada dua soalan ta jawab , SEJ sume soalan subjektif saya biar kan kosong & MATH bedal je . haha . sumpah oo ta larat . until now still feel saket perut jee . arghh ! exam yang teruk la kali ini .

semalam asyik tidur je dari pukul 5p.m-10.55p.m . haha . lama kan ? ta larat punya pasal lha nie . aish . macam macam la . tadi masa balik sekolah saket perut buat hal lagi , saya pun kol abang saya nak  balik . ya allah ! dia ta angkat ! saket hati saya dibuatnya . ish ! ta lama lepas tu mintak tolong kawan hantar tapi dia pula ta ada transpot . tibatiba ternampak SITI AMIRA ! tengs a lot coz hantar kan saya balik ! weeee . nak tahu ? kami naik moto BERTIGA ! haha . agak kelakar la . gelak je lah atas moto . tak fikir malu dah . terima kasih yeee . hihi . kebetulan lak dia memang balik lalu area rumah juga . kalau tidak ta tahu lah nak balik naik apa . haha . alhamdulilah sampai jugak rumah nie . hehe .

oke lha papai . na rehat :)

NOTES : harap harap saket perut nie cepat cepat hilang 

No comments:

Post a Comment