PASAL AWEK ? !

hello mello tello & whatever lah kan ! hee :)

sakit tekak lah plak . err teruskan membaca . malam ni aku nak cerita pasal "awek" ataupun dikenali sebagai "girlfriend" ! haha . saja nak inform lebih kot ada lagi yang ta tahu . zaman sekarang semua dah pandai cakap pasal "awek" <--- stop intro pasal "awek"

aku agak dalam tahun ni saje hampir 10kali budak budak sekolah aku gaduh . 1st aku sendiri gaduh pasal mulut cibai mana entah wat fitnah , then gaduh sebab hal kecik je . nak tau apa ? baling batu je !! wait ! batu kecik2 mcm pasir tu je . bukan batu bata pun ! haha ! banyak lah . takkan aku nak cerita semua . haha ! 

tapi kali ni depa dok gaduh pasal "awex" ! member sendiri rembat awex member sendiri . haha ! aku rasa gaduh kali ni memang betul2 cm otak letak kt lutut . suma ta berakai . 
budak pandai vs budak kureng
pasal awex pun nak gaduh . 10BK (10budak kureng) tibai seorang BP (budak pandai) ! hoho ! menarik nie ! aku dengan ta malu nya tanya member aku kt budak2 kelas belakang ! hah !bila aku tau ! gembira rasanya ! sebab apa ? sebab diorg ta tahu pe jadi ~! aku tau! tu laa untung laa kawan ramai!  hahaha !

bagi aku la kan .nak tibai budak tu asal . awek hg jugak yang gatai g melayan kan . bukan suma salah dia . otak ada pikir laa bro ! syawal2 ! ape laaaaa . da tibai nabil ! nie nak gado ngn diedie lak ! ade ke suh aku join ! gilaa kentanggggg !! hahah ! cukup la aku gaduh yg 1st tu . aku malas nak berdendam ngn orang ! 

so pikir pikir & pikir !
pasal awek buang kawan 
its not cool !
k bhai ! 


No comments:

Post a Comment