sedih :'(

selamat pagi . . susah nya nak lelapkan mata . macam macam benda aku fikir . hidup ni setia susah , tak setia susah . single susah , couple susah . haih ! penat la macam tuh . banyak masalah . erkk hidup mane yang tak ada masalah kan ! haha . kenapa la bila nak happy dgn someone , ada je cerita cerita kabar angin kata itu ini pasal aku , adeeeeeeeeeeeeee jee yang tak kena . apesal ha ? jahat sangat ke aku ni sampai semua nak sakit hati ? kalau aku jahat hampa leh berambus , aku tak perlukan orang macam tu dalam hidup aku . sikit pun tak luak kalau hampa bla . aku malas laa cakap banyak karang aku kena balik . aku tatau nak ngadu kat sapa . untung lha org lain ada tempat nak ngadu ! PUIH!!! kbhai ! :(

AKU HARAPKAN YANG TERBAIK , TAPI KALAU KECEWA MENGUNDANG AKU REDHA :')

No comments:

Post a Comment