TAK SIHAT !

asalamualaikum :face67:

woaaaaaa !!! ta sihat . malam semalam tiba-tiba saya rasa senak perut . arghhh !! ta tidur sampai mom bersahur ! haha . saya terus beritahu mom saya ta mahu pegi sekolah .

saya ta dapat tidur nyenyak , bergetar badan saya sebab sakit perut yang terlampau . saya muntah muntah , saya pitam . nasib abang balik . hurmmmm .. teruk kan ? what to do , i must face it too ! huahua

susah nya macam ini , nak ambil hp, laptop semua kena mengesot ! grrrr .. sakit badan ni haa . walaupun saya ta puasa hari ni tp saya ta makan sebutir nasi & setitik air pun . sakit nie punya hal ! ya allah ! ta larat laa .

NOTE : kalau kita ta boleh puasa pun , at least kena hormat orang yang berpuasa tao comel ! alaa apa salahnya kan hormat orang laen . kita jugak dapat pahala kan . oke laa na rehat dulu . papai:face55:



No comments:

Post a Comment