KANTOI !

asalamualaikum :face38:

awak tengok lah gambar atas tu , tengok la , tengok tengok ! hahah . maaf laa saya bukan nak mengaibkan or what tapi di sebalik picture tu terselit satu cerita .

awak na tahu ..?? sini sini duduk sebelah saya nak beritahu ...

macam ni , dulu jejaka tu "couple" dengan kawan saya , then putus senyap macam tu je . 1 hari lelaki tu contact kawan saya balik . huh ! kawan saya pn anggap dia sebagai bestie je .lama lepas tu awex lelaki tu maki hamun nya kawan saya cakap yang lelaki tu tunang dia la, die ckp kawan saya perampas la . tolong laa siasat dulu kan . 1 hari saya nak buktikan something pada dia . saya buat macam nie sebab saya nak bagi biji mata dia terbeliak luas .

untuk apa ??

untuk tahu kebenaran yang dia patot tahu !

SEE ! bf dia yang dok gatai kan . siap mintak saya nombor hp lagi masa tu . takkan saya nak bagi pulak . kalau ada beribu lelaki macam ni . tatao lelaki jadi apa . boleh cakap 'itu kawan je la' ! macam macam laa ! curang !!
NOTE : hargai dia selagi ada depan mata sebelum dia pergi tuk selamanya :h:

No comments:

Post a Comment