TERIMA KASIH AWAK :')


hye asalamualaikum 

oke for today , nothing special , nothing make us happy wif ma story . happy nya tengok tv cerita "DI SUDUT HATI AMELIA" . hubby mesej mesej macam biasa . but what happen then? hubby cakap saya macam nak ta nak je mesej dia & dia penat . dia tetiba berubah . dia marah saya . marah ?? dia ta pena marah saya . nape die mara saya ?? apa salah saya ? nak nangis laa . ta boleh ke dia cakap elok-elok ? kenape mesti mara ? kenape dengan manusia nie!! saya ta pernah mara kalau dia na buat pape . dia ckp die penat! pliz laa . salah sendiri . main snuker sampai pagi ta tido . bila da penat lepas kat saya ? macam tu ke perangai awk ? rupanya saya belum kenal sapa hubby saya nie yang sebenarnya .... salah saya . saya ta boleh na paksa orang suke & sayang saya . saya ta boleh salah kan dia kalau saya nie memang ade yg kurang di mata dia . well imperfect girl rite ? hahaha . hmmmmm

for now , saya janji tamao ganggu dia . saya memang jenis cepat terasa . manusia kalau ta touching bukan manusia laa . haiwan pun de perasaan kan . hope die ta mesej saya dalam beberapa hari nie . saya ta nak tgk nombor die tuk seketika . tenangkan fikiran dulu . hmmmm .

NOTE : mintak maaf buat b marah . yela b ta pena wat salah kan . bby je ... ye ye ye baby salah . mintak maaf . kalau hari nie , esok or next day bby ta mesej b .. maaf tuk sekali lg laa keyh . ta ganggu da . bby pun cuma couple b je . bukan sesape pun . itu hak b . byee

No comments:

Post a Comment