MY LOVE STORY AGAIN :)

hai hai hai ! asalamualaikum :face68:

hari nie cik tieya bukak cite bout :h:MY LOVE STORY:h:! haha .
kenapa ? hmm entah la . ta tahu na start dari mana ! hmmm ........

semenjak dua minggu nie , my hubby da JARANG ....

mesej saya :54:
calling saya HP
caring pasal saya:face32:
luangkan masa dengan saya :22:

agaknya kenapa ye :face14: sedih pula rasanyaa:face29:

saya buat salah kot ye :s:

saya ni bila "couple" dengan someone . mesti jadi macam nie ...
betul betul ta paham :face60:

kadang kadang bila saya ada masalah , saya perlukan someone na share tapi semua sibuk kerja , saya seorang je dekat rumah . saya perlukan dia ... tapi dia ta ada :face59:
dia busy agaknyaa ye ..

handphone senyap je . still waiting ....
" eh ! ta ade jugak ? ":face37:


NOTE : saya tidak mengharapkan sesuatu yang tidak pasti , tapi .. saya harap perasaan saya tidak di perlekeh & dipermainkan . jika keputusan yang bakal saya buat adalah muktamad . tidak ada peluang kedua untuk kembali ....:face62:

No comments:

Post a Comment