CERITA & TIPS

asalamualaikum . hyeeeeeeeee

kali ni saya nak cerita sikit pasal "hangout" & nak bagi tips supaya blog awak ta jadi sesuatu yang "membosankan" ! kadang kala bosan atau rasa borink bila baca sesuatu cerita yang agak panjang kan ? manusia ni kan mudah bosan dengan apa pun . tambah tambah jenis yang bukan suka membaca tu . hehe:face51:

1st story :h:

dalam pukul 10.45a.m tadi saya pergi maxis centre tuk hentikan "FRIEND FINDER" ..

cik amoi tu kate ..
emoticon27 hali nie jangan top-up , esok balu top-up . okey ? emoticon27
haha ! comel kan cara dia cakap :face39:

tengok tengok handphone still ada mesej friend finder tu . huhu . geramnyaaa . ta pa esok saya tengok lagi . if ada . saya serang maxis balik . hehehe ...

then , kul 1p.m saya pergi IPOH PARADE ! ni lagi 1 hal ! memang penat gila . sampai pukul 6 lepak parade . bayang kan betapa bosan nyaa saya .. hmm .

lastnye saya balik rumah ta wat apa terus terduduk penat sangat . tamao pergi dah:face71:

2nd story:n:

nak tips blog jangan bagi bosan ta ? boleh boleh . hihi
okeee mari sini tieya bagi tips ... aiyo

:65: 1st ...cerita awak jangan terlalu panjang
:65: Just buat point je oke ? alaa point macam kat blog nie
:65: kena pandai ringkas kan cerita bagi nampak lagi menarik :face26:


NOTE : kalau ada apa apa coment . sila tinggalkan coment anda di shoutbox saya okey ?:face45:


No comments:

Post a Comment