i found it !


ehem ehem . hihi . saket tekak lak . mase saya online gedik nye tangan saya klik sane sinie ! suddenly i found dis quote . sweet and nice ! de nice macam saya tak agak nye ? msti lah tak ! aish ! hihi . di cnie saya paparkan ayat tersebut . 



ya ampun ! haha . soryy ta jelas laa buat banner ! ta pe ta pe . naty saya try wt banner baru . hahaha . ta menjadi ! alamak ! cmne bg yang rabun tuh ? confirm ta nampak kan . ciannyeee :'(
hahah . abaikan masalah nie sekejap ..

bukan lha jiwe jiwang . tp kan . nampak ta we must owez mintak tolong ALLAH gak kan ? haaaa . jgn maen ikowt kepale hotak & nafsu semata-mata jee. kasa nyeee bahasa sayeee ! haha . soryyyy . 

ish da kul 3:16a.m ? saya ta tido lagi ? kenape ?
nakal betol mata nie ! lelap lha cepat cepat yeee . hahaha
papai 

No comments:

Post a Comment