heyhey all :)





hey pagi td abg aiman datang . sape ? boyfie sis saya lha . hihi . geramnye ngn mom nie . sis kua dengan BF die bagi je . lepas tuh , semua bende saya kene buat ! tapi saya membangkang ! haha . nasib baik haa . kalai sis balik saya na pijak pijak beliau ! HAHA ! ta de lha . 

yeyeh ! today my brother balik rumah ! alaa die kan keje kat penang . dengar cite nati bos die mao hantar pegi negeri sembilan ? ish . ta kan kowt . 2 months tuh .. hmm . rindu nieee . hihi . jangan time raya nie suda .
 nt ta dpt raye sesame 

tengah sebok layan BLOGGER & FACEBOOK . "adeq !" . mom saya panggil lha . haha . nak tao die cite kat saya malam semalam dalam pukul 1,2 cmtuh . die tido sesorg . ttbe she start the horror stories ! haha . 


cmnie cite nye . mase malam tu mom tgh tido & terjaga tetibe kan . jeng jeng jeng ! hahaah
mom nampak seorang perempuan pakai jubah putih kt tepi dia . ta lame lepas tu die hilang . 
wahaha . saya lak yang seram nie . harap harap saya ta jmpe ciptaan allah tu .aminnnn :)


No comments:

Post a Comment