MANUSIA PENDENGKI :)

hello ! afternoon :)

hari hari de manusia pendengki kan ? mmg aku nak cita psl org yang sakit hati dengan orang lain . macam ta matang je kau ni . errkkk . zzzzzzZ . . hey dude , hg nak sakit hati ape ? hah ? nak dengki ape ? aku tak de plak nak kacau hidup hg . if tegur aku pun adab cakap tu jaga la jugak ! choyyyyyy !! 

contoh la eh org jugde macam-macam kt hg , cakap kat hg ape ape yang wat hg sakit ht . dengki dgn hg . pe perasaan hg babe ? marah , geram , sakit hati ?? hahaha ! for sure laa kan ! so jangan pk diri sendiri je . aku pun sebenarnye tak heran pasal hg tapi saja aku bagi pendapat aku :-p

Allah tu adil la . kkdg dia bg pe yang kkdg org ta dpt . so tak payah la nak dengki dengki . bila org dengki ade laa ckp "pk rasional" la , itu la ini la . tp hg pk rasional ke ? childish ade leeeeeeeeee ... hee XD
the moral of the story is jgn dengki , ignore jee pasal kelebihan or kekurangan org . hg support dah la . lain la kalau dia dah tpesong kelain . ngek !
NOTE :: PLEASE TO BE NICE , RESPECT OTHERS 1ST !

*tapi kalau da perangai macam nak haram , hentakkan aje ! haha XD

No comments:

Post a Comment