STORY TODAY :)

hey baca sini ;D

sejak akhir akhir ni aku asyik moody je . kenapa ? aku pun tak tahu la weyh . rasa nak marah orang . hmm . period ? hoh ! takkan awal sgt moody nya ! hahaha ! amboihh . . ouh ! da start cuti raya DEEPAVALI ye ? hehehe . seronok la dok uma seminggu . . tapi aku le busan dok umah je tak g mana-mana . sorang lak tu kat rumah . haih !

masa aku sebok main game kat laptop , mom aku cakap ada pakcik tu dah meninggal . hah ? siapa ? rupanya kaka aku cakap ada pakcik yg aku pernah tegur tu . masa tu aku g dapur . . aku nampak pakcik tu berhenti kt blakang rumah aku myb dia nak pergi kedai bwah tu kot . "mak , kenapa pakcik tu berhenti situ ?" . . mak aku cakap "dia penat agaknya berjalan kaki" .. then aku tgk pakcik tu berjalan g kedai tu . . kesian pulak :'( . .      lamunan terhenti kat situ . . *cam dalam drama lak ! hehe dengar dengar dah meninggal , innalillah :( semoga pakcik tu ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman . baik baik ye kat "sana" . . :')

lagi 1 ada la sorg mamat ni . kawan aku . aku jumpa dia hari tu . just friend kottttttt .. relak r ! haha . dia betulbetul buat hati aku terluka dengan kata-kata dia . "you tak bawak bf you g jmpa mama you?" . . aku cakap "tak" . . "habis you bawak i jumpa mama tu ?" . . tetiba aku terjawab "tersilap" . . balik tu aku pikir napa aku cakap tersilap ? sebab dia dah wat hati aku hancur kot . hehe :') .. haih ! macam macam lah kan hidup sekarang . banyak mainkan perasaan orang . . 
MyEm0.Com
mak aku cakap semalam "jangan biarkan orang mainkan perasaan kita , sebab kita ni ada maruah" . . aku akn ingat ayat tu sampai bila bila . sayang makkkk :')

No comments:

Post a Comment