VERY BUSY , VERY TIRED ! BUT I LIKE IT ! HAHA

hey hey hey ! hihi ! lama ta update nie ! rindu bangat LOL ! ngeeee ~ 
what story today ! oh yah ! ada cerita pasal seorang budak comel mahu saya tolong dia buat blog ! siapa ermm ada laa ! haha .

 ARA
 nama dia ! comel kan nama tu ? ara ni baik gilaaaaa ! ta tahu nak cakap macam mana punya baik . nak tahu saya editkan dia punya blog & niat iklas nak tolong kan . dia asik topup kan hp saya tu ! berapa ringgit ? upss ... tak leyh la gtao ! haha *mane leyh bgtao sesuka hati kan ? haha


masa kat sekolah kan
cikgu suruh saya masuk 1 content blog . grrr . 1st nye rasa berminat , tapii...... berurusan dengan banyak pihak saya jadi ta berminat lak . sebab saya nie ta suka mem-busy kan diri kat sekolah . hihi . jenuh cikgu saiful tu pujuk ! dan akhirnyaa terpaksa join . nak buat macam mana kan ? hehehe ! harap menang laa ! huh hadiah dia macam lumayan jee . dengan hanya buat content blog ! huh ! hahaha
NOTE : siapkan blog arafeyra & papai :)

No comments:

Post a Comment