we together again

asalamualaikum :67:

oke oke oke STOP making stupid thing ! TEPAT JAM 10.37p.m we together again with a big smile on our lips . tamau fight dengan you dah darling . penat laa . if saya merajuk pun bukan boleh selesai masalah pun kan . :face67:

first awak mesej saya tepat jam 6.23p.m , saya biarkan je . then , awak telefon saya tepat jam pukul 9.20p.m . still saya ta endahkan . hmm egonye saya nie tak nak layan hubby saya sorang nie . bila dia buat hal saya cakap ta nak tengok mesej or what mengenai dia padahal dalam hati "bila la dia nak mesej saya" .. hehee . ngengada kan saya nie . walaupun saya cakap dia ta mesej pun saya tak heran tapi dalam hati rindu nyeee tuhan yang tahu .

tiba-tiba rindu dah tak tertanggung , ceyh :r:macam drama lak . haha :face71: saya pun balas mesej dia . eh mana de lebih lebih . ego ta habis lagi , saya balas "ye" je .. hihi . saya mesej dia pun macam nak ta na . sebab ada sedikit laa rasa kecil hati . susah jugak laa nak oke kan perasaan saya masa tu . ada ke patot dia cakap saya tipu dia sebab saya ta mengaku saya merajok tapi memang betol pun saya touching :r:haha . dia perasan saya macam merajok dengan dia so dia mintak maaf dekat saya . da 10minit kami mesej . akhirnya oke juga . hehe :face26:

NOTE : biarpun dia buat saya merajuk , biarpun saya letih layan kerenah dia . tapi saya tetap sayang dia . sumpah sayang dia . tamo gaduh dengan you da . iloveyouu :t:

No comments:

Post a Comment