MALU :')

MyEm0.Com

hey asalamualaikum . eeeeeee . malu laa kt sekolah tadi . kenapa ? ermm .. macam nie tadi saya bertekak dengan someone yang too sooooo ugly . eeyyeeekkk ! hehee . nak tau tak pe jadi . dia panggil saya & simbah muka saya dengan air . tapi sikit je air tu . alaa air kat kantin sekola . saya rasa simbah sikit sebab die pun haus . tu laa tinggal sikit je kan . haha . saya terus terajang & tumbuk dia . saya cakap muke suda laa buruk perangai pun buruk . semua lihat saya . haha . gangster diorg pnggil saya ?? aish ! mana de laa . cik tieya tahu batas nya . hehehe

orait , lepas basah muka saya . terus saya jalan menuju ke kelas . sebelum sampai kelas nak tau apa jadi ? someone yg hot kt sekola tu tarik tangan saya and..... lap air kt muka saya dengan tangan dia . ya tuhan , malunyaaaa ! haha . marah terus hilang waktu tu . terkejut dgn tindakan die . hehe . "tieya , jealous laa dia lap air kt muka hang tadi" ! hehehee . hey member je oke . ta lebih pun . hubby tetap di hati

NOTE : dendam bukan jalan penyelesaian . guna lah akal tuhan bagi sebelum lakukan sesuatu yang menghancurkan sikap seseorang :)


No comments:

Post a Comment