OUHHHH ....



asalamualaikum . today nak story pasal someone .
erm but nothing special between us .




1st ak knal mamat tu kt fb . mase die add aku kat facebook aku memang ta layan die . aku malas na chat dgn sesape pown . tapi sampai 1 hari aku busan die chat aku then aku pown balas . sembang ngn die best lha gak coz banyak story kan . sembang sembang da rapat ngan aku die pn mintak number fon . aku pun gedik gedik pegi lha bagi . HAHA ! :p lepas tu mesej mesej ! tetiba dalam bulan tu tatao lha kenape jarang mesej . sampai la bulan 6 yang lepas die de mesej aku tp mase tu aku busy dengan member member . aku ta balas mesej die . then semalam tetibe lak aku rase na mesej die . aku mesej cm biasa & tertido . sumpah ta sedar mesej masuk . pepagi die mesej dia judge aku macam macam . what the hell ! die perfect sgt ke na ckp cmtuh . 

die wat aku rase makin ta suke couple ! aish ! rosak kan mood aku je . alaa lagipown kawan je kan . bukan sesape special pown . aku harap sgt aku ta kenal orang cmtuh dah . sumpah aku benci die mulai saat nie !

grrr .. gelong suda . papai
nt update lagi :)




AMALKAN OKE ? "ya allah jika dia baek utk ku kau dekatkanlah dia denganku tetapi jika sebaliknya kau jauhkan lah dia dari aku

No comments:

Post a Comment